23 marca 2014

cukierkowe paski

Witam:) ostatnio polubiłam się z jasnymi lakierami i postanowiłam stworzyć paznokcie w słodkim kolorze podchodzące pod glamour. Mając do wykorzystania Golden Rose Galaxy pomyślałam, że warto poeksperymentować. 




Jako, że lakier Galaxy źle wygląda samodzielnie, musiałam pod niego podłożyć białą bazę. To mnie skłoniło do połączenia biel-róż, które według mnie jest bardzo słodkie, a dodając do tego brokat, może stać się nieco infantylne. Postanowiłam jednak zaryzykować i choć mani nie jest w moim stylu to czuję się w nim dość dobrze. na palec wskazujący nałożyłam lakier miss sporty clubbing colors. Biała baza to emalia Golden Rose. Paseczki zrobiłam za pomocą taśmy klejącej. Szczerze powiedziawszy bałam się, że nic z tego nie wyjdzie ale na szczęście się w miarę udało. Paseczki są czasochłonne ale myślę, że warto było czekać :) 

Oto bohaterzy dzisiejszego mani:


 Na koniec wszystko pomalowałam Top Coatem Golden Rose i teraz moje paznokcie mogą podbijać świat :)










Dobrej nocy,
Ariaa



1 komentarz: