8 września 2014

Ćwieki + trawiasta zieleń

Witam Was po dłuuugiej przerwie :) Ostatnio dawno nic nie dodawałam, ponieważ sesja i  projekty skutecznie odciągnęły mnie od pisania na blogu. Do tego przez wakacje postanowiłam sobie, że zapuszczę paznokcie, aby mani, które chcę Wam pokazać lepiej się prezentowało, niestety są zbyt łamliwe i wyzwanie zostało zakończone klęską :( Jednak mam nadzieję, że będziecie za mnie trzymać kciuki! Póki co, jeżeli chodzi o paznokcie, będą prezentowane tutaj moje "króciaki", ewentualnie namówię koleżanki na paznokciowy wieczór, dzięki czemu będzie można zobaczyć coś ładniejszego :) 

Dobra, koniec zamulania i "usprawiedliwiania się". Przejdźmy do konkretów.

Dzisiaj prezentuję Wam mani z użyciem srebrnych ćwieków. Zauważyłam je w kiosku (?) z kosmetykami i nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Nigdy nie korzystałam z tego typu ozdób i tym bardziej ucieszyłam się, że nadarzyła się ku temu okazja. 








Lakier w odcieniu trawiastej zieleni kupiłam w tym samym kiosku, jednak tak jak podejrzewałam jego trwałość jest bardzo krótka. Chciałam, aby mani było dwukolorowe, więc do reszty paznokci użyłam srebrnego lakieru Golden Rose. Zanim go kupiłam, zdziwiłam się, że mimo tak specyficznego koloru, tak często go będę używać. 




Jak widzicie jest to mani dla tzw. "króciaków". 











Patrząc na długość paznokci, przez to, że mani nie zawsze będzie dobrze wyglądało i nie zawsze będzie się dało wszystko zrobić na moich paznokietkach, postaram się dodawać posty nie tylko dotyczące paznokci :) 

Dziękuję za przeczytanie posta, mam nadzieję, że mani się spodobało :) 


Miłego dnia
Ariaa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz