23 marca 2014

Wiosenne różyczki :)

Nadeszła wiosna, więc nadszedł również czas na typowo wiosenne mani. Wykonałam je w środę ale nie mogłam znaleźć czasu na napisanie postu więc robię to z opóźnieniem. Zresztą, nie było mnie tutaj dość długo przez piętrzące się obowiązki. Nie poszło to jednak na marne  bo projekt budynku na placu został doceniony :) 

Wracając do tematu. Od jakiegoś czasu chciałam namalować różyczki na paznokciach. Nigdy tego nie robiłam, więc pomyślałam 'czemu nie?' 




Na początku różyczki miały być na czarnym tle ale idąc za radą mojej współlokatorki Lidki (pozdrawiam ;D ), róże pojawiły się na jasnym tle. Myślę, że jak najbardziej był to dobry wybór bo dobrze się czułam w takim mani i wyglądało naprawdę wiosennie :)

Na małym palcu i jako bazę pod kwiaty użyłam białego lakieru Golden Rose, na środkowym palcu różowy lakier Maybelline Colorama, a na wskazującym lakier Essence. 
Różyczki namalowałam na kciuku i palcu serdecznym. Na początku zrobiłam kropkę złotą emalią z H&M, którą ostatnio udało mi się znaleźć na przecenie. następnie zrobiłam coś na kształt łuków w koralowym kolorze a później analogicznie w kolorze jasnoróżowym. całość podkreśliłam zielonymi listkami namalowanymi lakierem Golden Rose Rich Color. 
Na końcu każdy paznokieć został zamatowiony preparatem matującym Lovely.


W rolach głównych wystąpili:




A moje króciutkie paznokcie prezentowały się tak:







A Wy jak przywitałyście wiosnę? :)

Pozdrawiam,
Ariaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz