21 kwietnia 2015

Wiosenne bazie

Nadeszła wiosna, więc czas pomyśleć o nowym look'u. Nie mówię tu tylko o makijażu, czy o kolorowych, lekkich ubraniach. Nasze paznokcie także zasługują na małą odmianę! :)
Minione święta (niestety w śniegu i wietrze) zainspirowały mnie do wprowadzenia na płytkę paznokcia wiosennych bazi. Jaki efekt? Zobaczcie same :)






Do manicure zastosowałam widoczne poniżej lakiery Wibo Chic Matte wraz z ciemnofioletowym lakierem z tej samej serii, jasnoszary lakier Selene, oraz brązowy lakier z Golden Rose.



Na kciuku oraz na środkowym i serdecznym palcu postanowiłam zrobić ombre za pomocą gąbeczki, a mały i wskazujący palec pozostawiłam całkiem gładki.
 Wiosenne bazie powędrowały na wcześniej zrobione ombre na kciukach i palcach serdecznych, które stworzyłam za pomocą wykałaczki i cienkiego pędzelka. 

Wszystko pociągnęłam top coatem Quick dry Golden Rose, który nadał błyszczące wykończenie paznokciom. 










Co sądzicie o takim zdobieniu paznokci? Lubicie takie połączenia? a może tego wszystkiego jest za dużo? 

Pozdrawiam,
Adkaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz