18 lutego 2015

Kolorowe Case'y na telefon - czyli ubranka na smartfony

Od jakiegoś czasu można zauważyć w sieciówkach napływ przeróżnych futerałów na smartfony. Uwielbiam takie "smaczki", więc zainteresowałam się tym tematem. Lubię, gdy mam wszystko dopasowane, więc również mój telefon musiał w końcu wzbogacić się o swoje własne ubranko. 
Poszukiwałam  Case'ów w popularnych sklepach, niestety natknęłam się tylko na etui dla Iphone'ów. 
W końcu znalazłam alternatywę w internecie.





Na popularnym w Polsce portalu allegro natknęłam się na bardzo szeroki wybór case'ów. Po wpisaniu modelu telefonu wyświetliło mi się naprawdę dużo stron. Spośród zamykanych oraz silikonowych etui udało mi się wybrać dwa plastikowe, które możecie zobaczyć za zdjęciach :)

Bardzo podoba mi się w etui z firmy headcase, wysyłającej produkty z Wielkiej Brytanii, że są wykonane bardzo starannie. Na plastikowych pokrywach wzór został idealnie nadrukowany, przy czym krawędzie, które w pewien sposób osłaniają smartfon przed uszkodzeniami mechanicznymi pozostają przezroczyste, dzięki czemu telefon nie zostaje optycznie powiększony. Twórcy etui zadbali o każdy otwór telefonu, dzięki czemu nie ma problemu z ładowaniem czy słuchaniem muzyki przez słuchawki. 

Oto moje dwa nowe nabytki :)





 Tak futerały prezentują się na telefonie:





Tak etui wypadają w porównaniu



Jestem zakochana w tej formie przystrajania telefonu. Według mnie takie 'ubranka dla smartfona' mają same plusy. Dzięki nim można zmieniać wygląd telefonu zależnie od upodobań, choćby dopasowując go do ubrania, humoru czy pogody :) Są również funkcjonalne, ponieważ chronią telefon przed niepożądanymi skutkami nieszczęśliwego wypadku takiego jak upadek na płytki (wiem, bo niestety dotknęło to również mój telefon, a jak widać wciąż działa). No i oczywiście jest to ostatni krzyk mody, dostępny w sklepach internetowych dla każdego telefonu, nie tylko dla Iphone'a. 

Jeżeli chodzi o ceny, to można znaleźć case'y za kilka złotych, jak i również za kilkadziesiąt. Ja za moje zapłaciłam po 32 złote i uważam, że opłaciło się. 


Jestem zachwycona case'ami. A wy jak podchodzicie do tego typu gadżetów? Uważacie, że jest to ciekawy dodatek. który warto posiadać, czy wręcz przeciwnie - jest to całkiem niepotrzebne i zakup etui to pieniądze wyrzucone w błoto? Zachęcam do dyskusji :)

Pozdrawiam,
Adkaa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz