5 marca 2014

Golden Rose Impression Nail Color

Zastanawiałyście się kiedyś jak wyglądały by drobniutkie paseczki na paznokciach? Golden Rose proponuje takie rozwiązanie (swoją drogą prawie każdy mój post ma w sobie coś z Golden Rose). Z kolekcji Golden Rose Impression Nail Color wybrałam numer 15 (różowo-biały).



 Nałożyłam go na białą bazę Golden Rose,  a na pozostałych paznokciach użyłam lakieru Miss Sporty Clubbing Colors nr 34. Na końcu całość musnęłam top coatem Golden Rose Quick Dry.


Jeżeli chodzi o warunki techniczne lakierów, to biała emulsja strasznie smuży i mi do pełnego pokrycia trzeba było aż 3 warstw. Różowo-białe piórka mają dobry, szeroki pędzelek, jednak aby dobrze prezentowały się na płytce należy nałożyć kilka warstw. Miss sporty jak zawsze dobrze się rozprowadza i szybciutko schnie, a do tego ma śliczny różowy kolor, czego niestety nie widać na żadnym zdjęciu (ahh te zasługi mojego wspaniałego aparatu!). Z tego co widzę kolor został zmieniony na lekko pomarańczowy i niestety nie udało mi się uchwycić oryginalnej barwy. Top Coat bardzo dobrze pomaga w schnięciu lakierów i nadaje ładny połysk. 





Używałyście kiedyś "piórkowych" lakierów? Co o nich sądzicie?

Miłego wieczoru
Ariaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz