27 lutego 2014

Czerwone serduszko

Siemka :) W czasie ostatnich walentynek nie robiłam na paznokciach żadnych romantycznych wzorów, więc postanowiłam dzisiaj to nadrobić. Serduszka są urocze i jeszcze minie sporo czasu zanim mi się znudzą. W poniższym mani postanowiłam połączyć czerwień, biel i srebro.



 Do wykonania mani użyłam:
-czerwony lakier Golden Rose Paris Nail Lacquer  
-biały lakier Golden Rose Nail Lacquer                   
-srebrny piasekGolden Rose Holiday Nail Color 51
-Lovely Matte Top Coat                                            

Jak widać prym wiedzie marka Golden Rose :) Nic dziwnego, mają genialne lakiery. Jedynym wyłamującym się elementem jest matowy top coat marki Lovely. Dzisiaj go dorwałam i musiałam użyć :) 





Lubicie serduszka na paznokciach? 

Kolorowych snów :)
Ariaa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz